Sunday, October 23, 2016

Kanadese forex geld oordrag review

CanadianForex Review CanadianForex van stapel gestuur in 1998 as deel van die OzForex Groep, een van die grootste nie-bank buitelandse valuta spesialiste. Sedert sy ontstaan ​​hulle een van die wêreld se grootste aanlyn geld oordrag maatskappye geword het deur die aanbied van groot tegnologie, mededingende wisselkoerse en 'n uitstekende diens. Met Kanadese Forex, kan jy beide aanlyn of met 'n toegewyde telefoon gebaseer valuta handelaar handel. CanadianForex kliënte sluit in beide korporatiewe en private kliënte, insluitende besighede wat die invoer en uitvoer van goedere, oorsese kopers en uitgewekenes. CandaianForex word gereguleer deur FINTRAC, terwyl die OzForex Groep dat dit deel van hou verskeie ander regulerende geloofsbriewe. Oor die jare het die Groep 'n verskeidenheid van sukses gesien in die toekennings theyve gewen het gehad en het blywende vennootskappe gebou met banke soos Barclays, Bank van New York Mellon en UBS. Verlede jaar CanadianForex voltooi 200,000 betalings. Minimum handel grootte is 2000 CAD. CANADIANFOREX GELDEENHEID INFOCanadianForex Money Transfer Review CanadianForex is van stapel gestuur in 2007 en is 'n volfiliaal van die OzForex Groep, een van die wêreld se voorste internasionale betalings en aanlyn buitelandse valuta dienste. CanadianForex bied gunstige wisselkoerse en veilige geld oordrag en betaling dienste teen 'n lae koste van korporatiewe en individuele kliënte en is FinTRAC gereguleerde. CanadianForex laai. Waardering nie beskikbaar 84 100 8 0 inc. 1998 CanadianForex is deel van die OzForex Groep, die verskaffing van 'n veilige en spoedige internasionale geldoordragte om meer as 300,000 mense in 55 geldeenhede op 'n beter-as-bankkoerse. CanadianForex Produkte vir Individue CanadianForex bied veilige geld oordragte met 'n paar van die beste geld oordrag tariewe, sowel as die vermoë om herhalende fx internasionale betalings te maak, om hul individuele kliënte. CanadianForex kliënte kan kies tussen drie metodes om geld in die buiteland te stuur: die Basiese Money Transfer, 'n vooruitkontrak, of 'n beperking ten einde. Die Basiese Money Transfer is 'n plek opsie, wat 'n oordrag wat onmiddellik uitgevoer word met behulp van die beste wisselkoers dat die CanadianForex geldeenheid spesialis kan vind. Sodra die spesialis die beste koers gevind het, sal hulle die transaksie uit te voer vir die kliënt. Indien die kliënt 'n gunstige wisselkoers het gevind, maar het nie nodig om geld dadelik te stuur, kan hulle 'n vooruitkontrak, wat die kliënt die vermoë om te sluit in die gunstige koers, maar gebruik dit op 'n datum in die toekoms gee te koop. Vooruitkontrakte is 'n goeie manier om die kliënt van skommelinge te beskerm in wisselkoerse. Limiet bestellings is nog 'n manier dat kliënte hul geld kan bewaar as hulle bekommerd oor skommelinge is. Dikwels gebruik vir groot poswissels of wanneer die kliënt nie hoef te geld dadelik te stuur, 'n beperking ten einde die kliënt toelaat om die wisselkoers wat hulle wil gee. Die CanadianForex geldeenheid spesialis sal slegs die oordrag uit te voer wanneer die tempo van die reeks die kliënt gespesifiseerde bereik. Herhalende oordrag is 'n manier vir CanadianForex kliënte om geld oordragte of internasionale betalings te maak op 'n gereelde, deurlopende basis. Herhalende oordrag toelaat dat die kliënt om 'n outomatiese betaling plan, spaar hulle tyd en geld op hul internasionale geld transaksies. Herhalende betaling planne is 'n goeie opsie vir kliënte wat dit nodig het om gereelde internasionale betalings te maak vir 'n lening of skuld pay-off, vir 'n lening betaling of maandelikse huur betalings, vir die betaling van klasgelde vir kinders in die buiteland studeer, vir 'n ondernemer betaling, of enige ander herhalende betaling. Herhalende oordrag planne opgestel kan word as vaste betalings vir diegene kliënte wat 'n vasgestelde bedrag wat hulle nodig het om te betaal op 'n gereelde basis ( 'n lening betaal, byvoorbeeld), of as 'n nie-vaste betaling, wat goed is vir kliënte wat dit nodig het om geld in die buiteland van tyd tot tyd stuur, maar in verskillende bedrae. Nie-vaste betalings kan 'n goeie opsie vir kliënte wat geld stuur na familie in die buiteland woon waar die bedrag verskil van betaling aan die betaling kan wees. betaling planne nie-vaste nie 'n deposito vereis. Vaste betaling planne doen vereis dat 'n deposito up-front by die opstel van die plan. Die deposito is gelyk aan die bedrag van een betaling, en is te danke aan die tyd dat die eerste betaling gemaak sal word. CanadianForex Produkte vir Besighede CanadianForex gee korporatiewe kliënte die vermoë om oorsese geld oordragte en internasionale betalings te maak, sowel as die verskaffing van buitelandse valuta-bestuursdienste, 24 uur per dag toegang tot die voorpunt tegnologie stelsels pionier onder die OzForex Groep, en 'n uitstekende kliëntediens. CanadianForex ken 'n toegewyde FX mark spesialis om sy besigheid kliënte. Hierdie spesialis sal 'n diep begrip van die buitelandse valuta mark het en sal saam met die korporatiewe kliënt om hul buitelandse valuta blootstelling risiko te bestuur. CanadianForex gee ook sy besigheid kliënte die vermoë om op te rig herhalende oordrag, wat hulle toelaat om hul internasionale betaling behoeftes, insluitend werknemer salarisbetalings, ledegeld, verkoper diens betalings, of enige ander tipe gereeld voorkom betaling outomatiseer. Oor CanadianForex van stapel gestuur in 2007, CanadianForex is 'n volfiliaal van die OzForex Groep, een van die wêreld se voorste internasionale betalings en aanlyn buitelandse valuta dienste. Die OzForex Groep sluit ook UKForex, NZForex, en Tranzfers. Die groep het kantore op ses vastelande en verskaf werk aan ongeveer 200 werknemers. CanadianForex geregistreer in Kanada met FINTRAC, die finansiële transaksies en Verslae Ontleding Centre van Kanada. FX In vergelyking Ltd 2016 Die webwerf en die inligting wat dit bied op hierdie webtuiste is slegs vir inligting doeleindes, en nie 'n aanbod of uitnodiging om aandele of sekuriteite verkoop uitmaak. Nie een van die aangebied inligting is bedoel om die grondslag vir enige beleggingsbesluit te vorm, en nie 'n spesifieke aanbevelings is bedoel. Gevolglik hoef hierdie webwerf en sy inhoud nie uitmaak beleggingsadvies of raad of werwing vir belegging in enige sekuriteit. Hierdie webwerf en sy inhoud behoort nie, vorm die basis van, of word staatgemaak op in enige verband met, enige kontrak of verbintenis hoegenaamd nie. FX In vergelyking Ltd ontken uitdruklik enige en alle aanspreeklikheid vir enige regstreekse of gevolglike verlies of skade van enige aard hoegenaamd wat regstreeks of onregstreeks uit voortspruit: afhanklikheid van enige inligting vervat in die webwerf, (ii) enige fout, weglating of onnoukeurigheid in sodanige inligting of (iii) enige optrede wat daaruit voortspruit. Ons gebruik koekies op fxcompared sodat jy die beste gebruikers ervaring. As jy aanhou om ons webwerf te gebruik sal ons dit as 'beteken dat jy instem tot ons gebruik van koekies. As jy meer wil weet oor die koekies uit te vind Besoek ons ​​koekie policy. International oordragte geld met CanadianForex is vinnig en veilig en sal jou geld spaar. Ons bied 'n groot prys en 'n lae koste (dikwels selfs geen fooie). Of jy nodig het om geld aan eiendom in die buiteland te koop oor te dra, jy beplan om oorsee te verskuif of gereeld verbintenisse in jou eie land, met CanadianForex jy kan geld internasionaal draad en kry groot pryse en uitstekende kliëntediens rondom die klok. Ons bied 'n slim alternatief vir die banke wanneer internasionale oordragte draad. Ons kliënte voordeel trek uit mededingende wisselkoerse, lae koste en die gefokusde kundigheid van ons geakkrediteerde kliëntediens handelaars buitelandse valuta. Volle webwerf Kopiereg afskrif 2016 CanadianForexCanadianForex Valutadienste Resensies - www. canadianforex. ca Herdefinieer u soektog Gebruik die onderstaande gereedskap om jou soektog te verfyn deur net resensies vertoon met 'n sekere aantal ster graderings of om net show resensies van 'n sekere tydperk. Bv klik op 1 ster om net te wys die resensies wat ons het wat 'n 1 ster gradering kliek ontvang of binne die afgelope maand tot net resensies gepos oor die afgelope maand vertoon. Slegs resensies met sterre van die show: 5 Star 7 4 Sterren 3 Sterren 1 2 Star 4 1 Star 2 Gemiddelde gradering oor tyd binne die afgelope maand (Van 0 resensies) Binne die laaste 6 maande (van 0 resensies) Binne die afgelope 12 maande (van 0 resensies) Laaste resensies geskryf op: 2015/10/10 deur YanM (1 resensie geskryf) om mee te begin, moet jy 'n verskil tussen die kliëntediens span en Iewers maak. Laat my asb om uit te brei op hierdie 2 baie verskillende dele van die Kanadese Forex. Die kliëntediens span is 5 sterre, geen tweede gedagte. Dit is gebaseer in Toronto, as ek goed verstaan, en hulle het my binne 30 minute by registrasie. Aan die ander kant, daar is iewers. Iewers is die Compliance afdeling. Jy hoef nie kn oe waar hulle geleë is. Jy weet nie wie is die persoon youhellip Lees Volledige Reviewmisener. org My werklike ervaring met behulp van CanadianForex Bank draad oordragte suig. Hulle suig in (ten minste) drie maniere: Banke 'n fooi vir elke oordrag (. My bank, TD koste 30-80 per oordrag) Banks8217 internasionale wisselkoerse is verskriklik Soms, jou geld moet deur 'n tussenganger bank om te slaag, wat kan hef addisionele fooie So dan, wanneer wanneer Jenna en ek het besluit om te skuif na Frankryk, het ek begin om te kyk vir alternatiewe vir bank draad oordrag. Na te kyk na verskeie opsies, het ons besluit om te probeer om CanadianForex. 'n aanlyn forex diens wat beter wisselkoerse en laer fooie as die banke adverteer. Ek was skepties. So dan, vir die voordeel van enigiemand die oorweging CanadianForex, here8217s 'n vinnige oorsig van hoe dit alles gaan: Setup Ek rig ons CanadianForex rekening, terwyl ons nog in Toronto was. Die proses was eenvoudig. Dit betrokke te vul 'n aanlyn vorm, met 'n telefoonoproep van 'n vriendelike CanadianForex rep 'n paar besonderhede te bevestig, dan stuur in 'n bewys van ons Kanadese bankrekening ( 'n geskandeerde bankstaat). Na ons aankoms in Lyon en deure oopgemaak Franse bankrekening (wat is 'n heeltemal ander storie), het ek besluit om te probeer om 'n bietjie geld eintlik beweeg. Ek stel aan ons Franse bankrekening as 'n begunstigde, dan 'n bestelling geplaas aanlyn. Wisselkoers Ek beveel Euros op 11 Januarie 2012. Daardie dag, as I8217d Euros gekoop deur my bank, sou 'n mens Kanadese dollar my 0,74867 gekoop. Op CanadianForex, die tempo was 1 CAD 0,7627 Bottom line: Die gebruik van CanadianForex het my 'n ekstra 1,4 centime op die dollar, vergeleke met TD Kanada Trust. Nie sleg nie. Fooie As gevolg van die bedrag wat ons oorgedra, CanadianForex didn8217t hef ons enige gelde. TD sal ons opgelê ten minste 30 CAD per oordrag. Kliëntediens ek gebel CanadianForex paar keer 8212 keer te bevestig dat my Franse bankbesonderhede is korrek opgestel, en 'n ander tyd om te bevestig dat daar geen tussenganger bank betrokke sou wees. Beide kere vriendelike mens met Australiese aksent (CanadianForex word besit deur Austalia-gebaseerde OzForex) het my gehelp en my vrae beantwoord nie. Die res van my omgang met CanadianForex was heeltemal aanlyn, en baie eenvoudig. Kant nota: Toe ek hom vra TD oor hul draad oordrag protokol, hulle gee vir my 'n gekopieerde vorm, en het vir my gesê dat as ek wou om geld, kan ek dit vul en faks dit aan hulle. Faks Tydsberekening Van begin tot einde, die oordrag het 'n paar dae. Ek beveel Euros op 11 Januarie en ontvang 'n bevestiging wat in ons Franse bankrekening op 16 Januarie they8217d gedeponeer Toe ek nagegaan, is die oordrag presies die bedrag aangehaal, en inderdaad, daar was geen fooie of tussenganger banke wat betrokke is. Algehele CanadianForex adverteer homself as 'n goedkoper alternatief vir bankoorplasings, en in my (enigste) ervaring, dit is. As jy voel spaar persentasiepunt of twee op internasionale geldoordragte, they8217re beslis die moeite werd uitcheck. I8217ll beslis weer gebruik. Vir een of ander rede, banke die afgelope tyd hul dienste en fooie verbeter vir oorsese oordrag (waarskynlik die kompetisie met Western Union, pos - drade en dies meer), maar hulle is nog steeds in die vorige eeu met betrekking tot die oordrag in Noord-Amerika. RBC laat my oorsese draad vir minder as 10, al deur die web. Om dieselfde te doen om 'n CDN of Amerikaanse bank it8217s 30 en 'n getekende faks. Belaglik. Henk Wondergem sê: Ons het 'n rekening geopen met hulle sowel. Die bankkoste skok fooie en met 'n reguit gesig sê hulle: Ons wil nie betaal vir dit, dit is 'n diens wat ons provide8221 Dit gebeur wanneer ons probeer om 100k Amerikaanse ruil vir Kanadese. So ek het hulle gevra hoeveel CDN ons sou kry, en hoeveel Amerikaanse Ons sou kry as ons daardie bedrag verander terug na Amerikaanse. Hulle is korrek hulle nie 'n 8220service fee8221 hef, maar hulle make-up vir dit groot tyd saam met my koop / verkoop verspreiding. So betaal ons 100 vir 'n draad oordrag na 'n makelaar rekening wat dit vir 30 plus 90 administrasiekoste kon doen. Dit het die bank oor 1 uur in die nuwe vorms hulle vertroud is met was nie in te vul, sodat die bankbestuurder moes ingeroep word om die redding en hulle het die bank oop vir 'n ekstra 20 minute om die draad oordrag te voltooi. As hulle sou ons 'n beter wisselkoers op so 'n groot bedrag gegee het, sou hulle geld gemaak het met ons, maar dit is moeilik om te dink wat hulle gedoen het nie los geld met die draad oordrag. Ongelukkig kan die gebreek rekening Amerikaanse enigste verandering aan CDN vir ons. Die Forex kan jy oordra na talle geldeenhede, en ek het nie 'n eenvoudiger manier leer ken. Ons het gevind dat net uit daaroor onlangs, maar ek voel dit sal vang op 'n baie meer. Bill Sanders sê: Ek het die probleem met TD en draad fooie. As jy vra, sal CanadianForex te vergoed vir dit in die wisselkoers hulle jou aan te haal. Jy moet net om hulle te vertel wat jy gebruik TD en aangegaan ekstra koste. Hulle kry dit. Net het gevind dat hierdie terwyl op soek na die resensies vir CanadianForex Ltd Dit blyk hulle is in 'n goeie reputasie met die Better Business Bureau. Musiek in my ore as sedert ek oorweeg die gebruik van hulle. Hoep almal vind dit nuttig. I8217ve gebruik hulle feitlik elke week sedert Maart. Alles werk soos geadverteer / verwag. Enigste probleem is tyd: dit neem 'n week na die uitgeruil fondse te kry in, ongeag of die ontvangs van bank is in Kanada of Europa. Net probeer om hulle op grond van hierdie oorsig en ander web soektogte 8211 danksy U my ten minste 70 gered op grond van wat my krediet-unie my sou aangekla in 'n effens hoër wisselkoers en hoër fooie. Dit was baie maklik om op te rig die rekening, maak CanadianForex n begunstigde in my bank rekening, en die transaksie het nie meer vir die geld gestuur word as dit sou hê as ek tromped af na my krediet-unie. Minder moeite en minder koste, vriendelike personeel 8211 al maak dit my nuwe diens aan geld draad van Kanada na die VSA. Twee kwessies met CdnForex: 1) Ek het uitgevind hul tariewe is nie die beste. 2) Dit neem 'n hele week om die opbrengs te ontvang. Net vir die toets het ek besluit om Knightsbridge te probeer. Hulle is 'n beter manier as CdnForex in hierdie 2 aspekte, maar hulle stel 2 nuwe kwessies: 1) geen toegang tot die web (jy tariewe en boek handel per telefoon check) 2) net fondse ontvang deur die draad oordrag in BMO rekening, so dit kos my 25 om hulle te bedraad dollar uit RBC oorkant die straat. So nie wil sê ideal8230 groot ontdekking. Jon Ackerman sê: Candianforex is 'n groot, groot, groot. Ek gebruik hulle ná 'n aanbeveling van my tannie. Gestuur bietjie geld terug by die huis na Bristol. My fondse het in twee dae. Hulle het die beste wisselkoers van al die ander FOREX dienste Ek vergelyk. Ek gered sowat 110 in vergelyking met my bank. Susan McLoughlin sê: Ek het regtig waardeer al die kommentaar as ek praat om CanadianForex nou. Ek is beslis gee hulle 'n drie. 2,45 punt verskil met bank op die oomblik. Never mind die fooie. Hey ek weet dit is 'n bietjie van die onderwerp af, maar ek het gewonder wat blog platform gebruik jy vir hierdie site I8217m siek en sat vir WordPress omdat I8217ve probleme met hackers en I8217m kyk na alternatiewe vir 'n ander platform het. Ek sou fantasties wees as jy my in die rigting van 'n goeie platform kan wys. Dave jaszan sê: Ek gebruik Kanadese Forex vir 'n Geld oordrag in Mexiko. Die oordrag moes wees vir 'n spesifieke bedrag. Teen die tyd dat dit het tot die Mexikaanse Bank die fondse is uitgeput deur die bedrag van gelde die intermediêre Bank charged. I het geen idee wat hierdie fooie so het geen idee hoeveel gedeponeer word in die Mexikaanse Bank. Die ontvangs bank in Mexiko sê hulle het geen rekord van 'n deposito vir die wat op die oordrag van inligting wat Kanadese Forex het my aan die transaksie wat vir die oorspronklike bedrag spoor bedrag. Die Mexikaanse Bank doen niks om uit te vind wat die intermediêre Bank aangekla en Kanadese Forex het selfs less. The geld gedoen is in iemand se rekening enigiets vir my nie doen. Tot Kanadese Forex my die presiese bedrag oorgedra word in die ontvangs rekening kan gee vind ek hulle diens baie riskant Kan jy my vertel hoeveel jy oorgeplaas. Het dit ooit opgelos kry Wat was die verskil in persentasie tussen die bedrag Kanadese Forex het jy in die bedel en die bedrag wat jy uiteindelik in die Mexikaanse Bankrekening Ook, ek wonder hoeveel het jy dra as jy 'n reeks wat sou wees kon noem fyn. I8217m probeer om uit te vind hoeveel die tussenganger bank sal vra vir 'n soortgelyke oordrag Kanada - gt Mexiko. Ek wil om te werk op my vorige kommentaar en noem my ondervinding met CanadianForex. Ek maak 'n rekening met hulle vandeesmaand (Mei 2016) en het twee oordragte (van Scotia Kanada Scotia Mexiko): 1. Op 6 Mei 2016 200CA - gt MXN aangekom het op 12 Mei 2016 op my rekening. Bespreek op die webwerf, gedebiteer uit my rekening. Daar was geen kommissie as hulle my gegee het 50 gratis transaksies. 2. Op 12 Mei 2016 100K CA - gt MXN aangekom het op 16 Mei 2016 op my rekening. Bespreek per telefoon, het na my bank en vra 'n draad trasnfer aan hulle. Geen kommissie soos dit was meer as 10K Notes: 8211 Indien die bedrag is meer, die wisselkoers is beter. 8211 Die eerste maksimum debiet limiet is 25K. 8211 Die tweede maksimum debiet limiet is 50K. En ja, op vir die volgende mense. 8211 Die maksimum debiet limiet moet voor die verwerking van die volgende een word skoongemaak. Kan nie debiteer 25K die eerste keer en 50K, die volgende dag. Dit moet wag totdat die 25K fondse skoongemaak (soos 3 werksdae). 8211 Beide gevalle is die tussenganger bank fooie was sowat 16 dollar. My bank doesn8217t fooie aan die ontvangs van 'n draad oordrag. Ek weet, want ek draad oordragte met behulp van online Western Union gedoen het en hulle het geseil voltooi. 8211 Hulle gebruik slegs draad oordragte. Daar is geen Elektroniese fondsoorplasings (soos in Western Union aanlyn). 8211 Die wisselkoers was baie goed. Beter as Western Union aanlyn (ongeveer 0.50 MXN meer) vir dieselfde bedrae. 8211 Die diens was baie goed. Ek het soos 4 keer en almal was vriendelik, met 'n duidelike Engels (Ek dink hulle is Engels as moedertaal van Toronto of iemand wat praat baie goed) en hulle het al my vrae. 8211 Ek het geen probleme, die geld kom in die bestemming rekening 1 of 2 dae nadat hulle die status verander om aanlyn betaal. Eerste keer wat dit gebruik. 8211 It8217s waar dat hulle jou didn8217t vertel hoeveel die tussenganger bank fooi sal wees en hoeveel tussengangers daar sou wees. Maar, ek don8217t dink is hulle skuld. Dit lyk dat dit die manier draad oordragte werk in Amerika. Wat hulle het vir my gesê is watter bank is die stuur van die draad oordrag (Bank van New York). 8211 Hulle het my vertel dat hulle nodig het om te bevestig per telefoon elke keer in my geval. Maar, ek dink dit sal afhang van die destination8217s land. 8211 As die maksimum perke groter was (soos 100K vir debiete): Wat kan beter wees. 8211 As hulle jou kan vertel 'n gemiddeld van die tussenganger bank fooie (indien daar) of 'n manier om hulle te bereken (indien it8217s 'n persentasie van die bedrag of 'n vaste fooi). 8211 Ek didn8217t kry e-pos status van die veranderinge in die transaksie vir die eerste keer. Die tweede keer wat ek gedoen kry die e-pos. Algehele my ervaring was baie goed. Oor Dan Recent Posts


No comments:

Post a Comment